Otse põhisisu juurde

Hüvasti Juuli - Vahekokkuvõte, mis on raha õige väärtus?


Kummaline on minu puhul see, et rahal on mitu väärtust ja minu sees tekitavad erinevas kohas saadud rahad erineva tunde. Kui mõni inimene mulle niisama annaks 0.20€, siis see oleks nagu pshh, mis sente sa loobid siin? Aga kui Mintoses tuleb laenu pealt 0.20€ kasumit, siis on nagu palju parem tunne, sa tunned kuidas liigud selles kauni maa suunas kus on muru rohelisem. Mina korjan heameelega kõik sendid kokku, mis pakutakse, võin lausa suure lehtri asetada kuskile kui soovite oma sendid mulle visata. Mina näen igas sendis seda, mille suunas kablutama olen hakanud.

Millised eesmärgid said eelmises postituses üle huulte libistatud ja nüüd arglikult nende suunas roomama pean?
  • Double rull - hetkeline investeeringutes olev summa kahekordistada. Sellel hetkel olid summad kokku ca 400.00€ ja meie ajame taga 800.00€.
  • Soetada aktsiad ise. (LHV Kasvukontol küll on ju aktsiad aga ma ei mõtle seda kus iga kolmapäev LHV tädi minu eest mu müntidega kulli ja kirja loobib vaid seda, et ma ostan ise mingid aktsiad.
Kas neid on võimalik minul ära teha? Just seda esimest? Kõik on võimalik.
Kuidas peaksin enda tulemusi iga kuu kajastama? Niisama kirjutan kui palju kasumit ma teenisin ja palju hetkel investeeringus on või panen siia tabelid, mida ma täidan aga tulemus jääb samaks? Või on soovitada mõni hoopis kolmas variant?
Liigume tähtsamate teemade juurde eksole, rahast rääkimine tekitab mõnele lausa külmavärinaid ja mõnele sellise põneva momendi. Mis on Juuli kuus juhtunud?
Kogu Juuli kuu sissetulek:
1875.93€
Investeeringutesse läinud summa:
19.00€ - Siin kohal on häbi, et ei saanud kahjuks eriti tegeleda selle osaga aga Augustis teeme paremini. Ootamatud kulutused võtavad ära võimaluse investeerida. Olen rääkinud ju, et raha peaks olema varuks kogutud sellisteks juhtudeks?
Mintos:
Investeeringus olev summa on 336.62€.
Juulis teenitud kasum on 2.99€.
LHV Kasvukonto:
Investeeringus olev summa on 68.29€.
Juulis teenitud kasum on 0.00€ aga konto on kenasti roheline.

Ega siin midagi ilusat öelda ei olegi, Juulis kahjuks ei läinud asjad nii kenasti nagu ma oleks tahtnud aga ei lase pead norgu vaid teeme Augusti paremini!
Vabandan ette ära kui ma kellegi tundeid oma kirjastiiliga kuidagi riivan, ma kirjutan vabas stiilis ja ei kavatse hakata higi valama selle nimel, et “poliitiliselt korrektne” olla kogu aeg.

Kommentaarid