Otse põhisisu juurde

Kust see kõik alguse sai? Kust ma leidsin investeerimise?


Ma hakkasin siin mõtlema, et kust ma üldse leidsin teekonna investeerimiseni? Mõtlen ja mõtlen aga välja ei mõtle, ükshetk tärkas peas tuluke, 1, 2 ja 5 sendised mündid hakkasid kolisema ja aju peal trummi mängima ja nii ma mõtlesin välja. Ma nüüd täiesti selgelt seda ei mäleta kumb oli enne kas kana või muna.. ei tegelikult ei mäleta kumb esimesena tuli, kas tuttavatega vestlus või Vahvel (Mitte see krõbe vahvel ega ka mitte see, mis jäätise ümber on) vaid selline foorum on olemas, mille nimi on Vahvel.

Ma kaldun arvama, et esimene oli Vahvel, seal ma tegutsesin ammu teistel eesmärkidel, sattusin lugema sellist alafoorumit nagu “Äriblogid” ja seal erinevaid teemasid investeerimisega seotud. Lugesin seal päris palju, hakkas koheselt huvi pakkuma ja siis leidsin sealt blogide soovituse, esimene blogi oli Kristi Saare blogi ja ma mäletan isegi, et esimene postitus, mis kohe avanes oli Elust ilma palgatööta. Ma lugesin selle läbi, kohe hakkas nii palju huvitama, et võtsin arhiivist ennast blogi algusesse ja hakkasin muudkui lugema. Ma võin kindlalt öelda, et väga väärt lugemine ja aeg ei läinud aiataha, Kristi on väga edukalt liikunud edasi!

Teine algus, mida ma mäletan on tuttavatega seotud, mingis pundis tuli jutuks mingi investeerimine ja nad rääkisid, millega tegelevad. Ühel nendest oli Mintoses 700+ eurot ja oli rahul kuigi tänaseks on ta sealt väljunud. Teisel olid mingid coinid ja hetkel nad tegelevad rohkem aktsiatega. Aga nende juttu kuulates mõtlesin ma juba, et miks mina ei tee midagi? Üks nendest isegi aitas mul Mintoses asju paika sättida ja võib öelda, et esimese investeeringu tegin just nende jutu pärast.

Peale mu esimest investeeringut hakkasin ma veel rohkem uurima investeerimise kohta ja tulid juba mitmed uued blogid, mille endale avastasin ja hakkasin lugema põhjalikumalt. Teiste edu meeldis mulle ja ma teadsin, et see võib meeldida ja igaüks võib niisama vesistada aga kui ise ei hakka midagi tegema, siis ma võingi aastaid teiste blogisid lugeda ja vesistada. Peale seda läks siiski aega, et ma hakkaks päris tõsiselt seda asja võtma ja hakkaks end liigutama aga parem hilja kui mitte kunagi?

Ma ei arva, et kõik peaks mingi jõuliselt peale lendama ja kõik oma säästud ja asjad investeerima aga mõtle, mille sa kaotad kui sa mingi väikse summaga proovid ja saad näha kuidas see maailm toimib? Ei ole tegelt ju mingit kaotust otseselt. Äkki Sina, kes sa ei ole tegelenud, ega oma mingit kokkupuudet sellega, loed minu blogi 5-10-15 aasta pärast ja oled sina selles seisus kus olin mina? Või olen ma täiesti läbikukkunud? Kes seda teab aga kui ei proovi ega tegutse, siis ei juhtu niikuinii mitte midagi.

Ma ei ütle, et keegi peaks investeerima, kõik investeerimisega seotud otsused siiski tehke ise, ma jagan vaid oma arvamust ja oma teekonda. Aitäh teile!


Kommentaarid