Otse põhisisu juurde

Mintos ühisrahastus, minu taktika, statistika ja skeem


Mintose näol on tegemist ühisrahastus platvormiga, kui tavaliselt ühisrahastusplatvormid annavad laenu otse kliendile, siis Mintoses on antud süsteem tehtud nii, et Sina annad laenu läbi Mintose laenufirmadele ja nemad annavad edasi kliendile. Mintosega on hetkel registreerunud 421 867 inimest 62 erinevast riigist ja alates 2015 aastast siiani on investeeritud 6 853 954 354€. Mulle meeldib, et seal on võimalik teha endale enam-vähem kindel strateegia, enamus nende laenudest on tagasiostu garantiiga.

Mina enne Mintosega liitumist uurisin selle kohta erinevatest blogidest, foorumitest ja Facebookist, kus vähegi arutlust oli selle kohta, üritasin panna võimalikult palju infot endale kõrvale, et ei astuks teistega samadesse ämbritesse. Kui konto tehtud endale sain, siis panin paika laenude väljaandmisele strateegia, et mina peaksin ainult Mintose kontole raha kandma ja nemad ise annavad selle laenudeks välja. Alguses panin ühe strateegia paika, valisin laenufirmad, riigid, intressid, aja ja summad mida soovin anda korraga, hiljem ajaga hakkasin strateegiat natuke muutma paremaks (enda arust).

Enda kontol ma kasutan automaatset investeerimist aga investeerin ka manuaalselt vahepeal kui mul on vaba raha kontol ja see automaatselt ei lähe uude laenu piisavalt kiiresti. Üritan hoida keskmist intressi 10-15% juures vähemalt, hetkel on mul see 11% ja natuke peale. Ma üritan laenude summasid võimalikult palju hajutada ja hetkel annan ühele laenule 10-20 eurot. Mintoses on hea investeerida kuna nad tagasiostu garantii annab sulle kindluse, et nad maksavad sulle raha tagasi kui laen peaks tuksi minema, sina ei kaota midagi. Ise investeerin eraisiku konto alt kuna ei leia hetkel veel põhjust selliste väikeste summadega investeerimiseks OÜ looma hakata. Mintoses meeldib mulle veel, et neil on loodud äpp, väga mugav ja lihtne vahepeal investeeringutel silm peal hoida. Kuigi investeeringuid jälgida tihti pole ka mõistlik ja sellepärast peakski võimalikult kindel ja automaatne kõik olema.

Ühisrahastus portaale on tegelikult palju, kus saaks samuti investeerida aga nii palju kui mina olen lugenud ja uurinud, siis on põhjuseid miks kõik nendest väljuvad ja pigem Mintose kasuks otsustavad ja sellepärast jätan mina selle osa vahele ja ei proovi teistes isegi ühisrahastust.
Kuidas Mintos töötab?

Kui sul on mõni küsimus Mintose või millegi kohta, siis küsi julgesti kommentaariumis.

Kommentaarid