Otse põhisisu juurde

Hüvasti November - Investeerimisega on olukord pehmelt öeldes kehv?


Tere nagu Eestlastel kombeks on öelda jutu alustuseks jah? Ma siin mõtlen ja mõtlen, et mis pull see siis on mida pealkirjast saab juba lugeda? Investeerimisega on olukord halb ja kõik tundub ülemõistuse keeruline? Võtame selle “kehv” sõna pulkadeks ja siis otsustage hoopis teie, kas ja mis seis on. Ühesõnaga tehke endale üks rahustav tee, istuge diivanile ja hakake mind kuulama, keskenduge tähelepanelikult ja tehke järeldusi. Tegelikult pole asi üldse nii hull kui see siiani tundub aga teed võib ju ikka juua ühe sendiorja tegudest.
Selle Novembriga on nii, et investeerimisega on tõesti väga kehv seis, just selles osas, et juurde investeerida ma midagi eriti ei saanud aga sellel kõigel on omad põhjused. Kuna ma siin avalikult olen enda rahakotti jaganud ainult vaatamise õigustega, siis tunnen kohustust asju teile ka selgitada. Nimelt November jääb mulle meelde kui väga vähese investeerimisega kuu aga samas jääb meelde väga hea säästmise ja enda harimisega. Nimelt säästsin päris arvestatava osa enda sissetulekust ja panin sealt 300.00€ laenu kiiremale tagasimaksele. Ja peamine põhjus miks ma investeerisin väga vähe on see, et ma pidasin vajalikuks end harida, läbisin paar koolitust (kahjuks mitte raha teemadel aga võib-olla hakkab see raha tooma) seoses enda haridusega. Ennast ju täiendama peab, et suudaksime end tööturul müüa eksole? Niisama minusugune juut sellist asja ette ei võtaks kindlasti, sellel on minu tuleviku osas oma roll, ma ei ole inimene kes midagi teeb ilma, et mõtleks kas seda on vaja ja milleks. Saime selle osa nüüd lahti ära seletatud, loodetavasti ma liiga keeruline oma seletusega ei olnud ja küsimuste korral pöörduda palun minu sekretäri poole (loe: kommentaariumisse) kus teid kindlasti aidatakse. Lähme nüüd siis päris selle igakuise alandliku kokkuvõtte suunas jah?
Kas nii need head investeerijad kasumit teenivadki meil??? Ma proovin kaaaaa.
Tööpõrsas on korralikult näljas, Novembris sai ta ainult süüa 30.00€ eest ja kogu see raha läks kasvukontole. Tundub, et seda põrsast jõuludeks lauale ei serveeri võimis? Ütleme nii, et häbi on aga ei tunne… kõik otsused on kaalutud ja mõeldud täpselt läbi.

Minu kallid mündid tegid tööd, tegid mis nad tegid aga kokku nad teenisid mulle vaid ühisrahastuse pealt 4.32€. Noh, ütleme nii, et ei saa kurta mul ju nii suuri investeeringuid ka ei ole kuigi Mintos teeb mingeid trikke, lahjaks on laenud jäänud ja raha seisab liiga palju. Üldiselt mul ikka pikaajalised investeeringud, niiet küll taastub ja läheb hästi. Enda investeerimise algusest olen siiani teeninud kokku 120.94€.
Portfell vaikselt kosub ja kasvab, kui eelmine kuu saime tonni kätte, siis mis siit enam edasi minna on? Natuke veel ja on 10k käes haha. Portfellis hetkel ka asjad liiguvad nii üles ja alla, Enefit paneb hullu ja tassib hetkel korralikult.
Ma tõesti ei pannudki mööda kui Enefiti ostsin, siiani on antud aktsia end kenasti ära tasunud, läheb samas vaimus edasi.
Kokku kraapisin higi, vere ja pisaratega 1550.06€ raha, miks ma ei teeni iga kuu higivabalt sellist raha??? Vastus on lihtne, investeeritud on liiga vähe VEEL. Ja nagu sai mainitud siis sellest läks kohe 300.00€ laenu kiiremale tagasimaksele. Ükski sõber ka laenu ei tahtnud see kuu, et olla juut ja küsida normaalselt tagasi. Mis siis ikka, ei tea mis see jõulukuu tuua võib? Kingitused, ennast põrsaks söömine ja mis kõik veel tulemas on, issand ei taha mõeldagi aga ma annan endast parima, et investeerida ka jõuaks kogu selle läbu kõrvalt.

Peatse kohtumiseni!


Kommentaarid

Unknown ütles …
Tubli! Parim raha kasvataja on ikkagi aeg ;). Mõne aasta pärast loed seda postitust ja meenutad neid aegu :D.
SendidRahaks ütles …
Absoluutselt imeline sõnastus, nõustun täielikult!