Otse põhisisu juurde

Palju õnne sünnipäevaks! Kuidas on möödunud esimene aasta investeerimisega?


Ahoi-ahoi, kaunis lugeja!

Nagu pealkirjas olen ise juba endale õnnesoovid edastanud, siis sellest saab tõesti järeldada, et minu esimene aasta investeerimises koos blogiga on möödas. See aeg lendab ikka tõsiselt kiiresti, raha ka mulle nii kiiresti kohale lendaks, siis oleks juba miljokas ja venitaks sellele purgile viimast silti peale ja sõidaks ära puhkama. Võin ausalt ära öelda, et on olnud pöörane aasta ja palju on muutunud. Vaimne olek investeerimise suhtes on kõikunud üles ja alla, kui ma alustasin, siis oli selline ulme kõrge motivatsioon, et tahtsin võimalikult palju enda rahalistest vahenditest suunata sellele raskele teele, praeguseks hetkeks on mul see motivatsioon küll olemas aga paljude asjade ees on tekkinud ka kohustused ja elu on ju kallimaks läinud ja ma ei saa nii palju suunata raha tööle enda eest kui ma tahaks. Enne kui me lähme nüüd seda aasta aega söödetud põrsast lõhkuma, olen väga uhke kuna kui ma ei oleks alustanud, siis oleks kõik numbrid nullid ja ma ei oleks hetkel siin kirjutamas.
Lugesin oma esimest postitust siin ja naersin, mõtlen hetkel ka, et mis imalat juttu ma ikka kokku oskan kirjutada, endiselt olen arvamusel, et mina seda ei kirjutanud. Lõin arvutuslaua peal täpselt kõik punased sendid kokku, mis ma olen selle aasta jooksul teeninud (passiivselt) ja samuti kui palju olen siis investeerinud. Kuigi investeeritud summa saate ju iga kuu ülevaatest ka kätte aga ma lisan siia ka, et oleks ägedam. Kui nüüd tuua välja selline punkt kui palju ma töölt eelmine aasta samal ajal teenisin, siis see summa on küll kenasti kasvanud peaaegu kahekordseks aga investeerimine ikka kehv??? Elu on kallimaks läinud, kohustusi tulnud juurde ja muu selline blablabla. Lõpetame need vabandused ära ja lähme lõbusamalt edasi, meil on siiski siin pidu kuigi ma ei tea kus teie kingid jäid?! Kui vaadata kui palju aastaga passiivselt teenitud on, siis võib endale õlale patsutada ja olla rahul sellega, et üldse alustasin selle teekonnaga. Sina kes Sa ei ole seda võitlust ette võtnud, palju sina aastaga passiivselt teenid? Tsiiro tsiiro jep?

Aasta aega investeerimist siin avalikult teie ees on toonud minu rahakotti lisaks 170.70€! Okei mitte minu rahakotti vaid see sottseitsekümmend on läinud edasi sente keerutama ja toob mulle veel rohkem juurde. Arvutame nüüd, jagame selle koguse sente 12 kuu peale ära, siis oleme alustamise ajast iga kuu saanud 12 euri ja ca 25 senti lihtsalt niisama peale. See summa maksab ära minu mobla arve ja jääb ülegi, kõva värk kuigi ei tundu suured summad. Ärge unustage, et ega see investeerimine ei pritsigi alguses meeletult münte välja, ega see mingi film pole kus aparaatidest münte lendab. Võinoh kõik oleneb kui karmilt ise peale lendad aga mina räägin enda rahulikus tempos liikumisest. Aasta pärast võiks see summa olla vähemalt 3 korda suurem eks? Investeeringus on selle aastaga 2168.35€, minu võimaluste juures selline summa investeeritud saada aastaga on väga hea, uskuge mind.
Kalamarja ma veel ostma ei lähe ja seda aastat kuidagi ei tähista ka mingi kuluga aga lonksu odavat vett võib küll võtta ja meenutada. Traditsiooniline küsimus on ka siiski lõpetuseks, kui palju Sina oma esimesel investeerimisaastal passiivselt teenisid ja kui palju oli investeeritud summa?

Kommentaarid