Otse põhisisu juurde

Hüvasti Jaanuar - Ma täitsin eelmise aasta ühe eesmärgi Jaanuariga?


Heia-heia, kodanikud! Tore on Sind siin näha uudistamas kuidas üks sentide maias tüüp enda rahakotti laiali kakub ja tolmu seest neid punaseid sente otsib. Oleks ma teadnud, et kui oma nimeks panen Sendid Rahaks ja siis hakatagi ainult sente kokku kühveldama… noo krt nüüd hilja mõelda aga äkki oleks pidanud panema Tonnid Miljoniks, äkki oleks praegu juba Balil puhkamas nagu tänapäeva suunamudijatel kombeks? Oh neid otsuseid mida mu pea suudab vastu võtta eksju. Võib selle eelmise aasta kirjutada korstnasse kuna eesmärgid läksid pehmelt öeldes tuksi ja tekkis selline rõve olek, siis Jaanuariga tegime osa tasa, ühe eelmise aasta eesmärgi kaotasin ära. Aga mis sellest eelmisest aastast ikka, las ta olla ja lähme selle aastaga edasi ja ärme rohkem ämbrisse astu nii. Vaatame põgusalt üle, millega ma olen hakkama saanud Jaanuaris.
Uute sentide liikumisele on koordinaadid saanud suhteliselt selgeks ja sai ka Jaanuaris uued sendid saadetud heade sõnadega teele, enne tagasi neil asja pole kui on kotid paberraha täis topitud. Uusi sente ei saanud kokku ei rohkem ega ka vähem kui 855.39€, assamait eks, polegi nii paugutanud. Kuhu läksid need tagasihoidlikud sendid:
Portfell? Aa okei, seal see kala ongi, seal me selle muutuse tegimegi, seal see 4k eesmärk saigi täis löödud jah? Edasi lähme portfelliga, mille suurus on praeguseks 4074.43€, kõmm. See aasta PEAB saama eesmärk täidetud ja 5k peab olema aasta lõpuks portfellis olemas, saame hakkama? Igas karjas on alati see üks must lammas, seekordne must lammas on Viainvest, vaata ise miks:
Aktsiaportfell on samuti kena astme trepil ära kulutanud, 4ga algab number jääb minevikku (loodetavasti) ja meie astusime kenasti 5ndale astmele ja ei kavatse siiagi kauaks püsima jääda. Mulle meeldivad ikka numbrid ja mida suuremad, seda rohkem meeldivad. Minu usk Coopi on alati olemas olnud ja nüüd lõpuks on Coop jõudnud ka minu portfellis rohelisse staatusesse, kaunis!
Selle passiivse tuluga on küll nüüd lugu selline, et see ei taha kuidagi kuskile poole astuda, ei tea kas mingi betoonkingad on jalas või mis värk on? Ikka kühveldame sealt neid pisikesi tulemusi ja ei paista kuskilt otsast, et hakkaks suuremaid hüppeid tegema. Ega pole ka otseselt sellistesse kohtadesse nii palju juurde pannud, et hakkaks tulema, teised eesmärgid natuke olnud aga peaks hakkama sellesse ka keskenduma, et hakkaks rohkem passiivselt sisse mingeid kollaseid sente tulema. Sai Jaanuaris passiivselt teenitud 6.93€, ei ole liiga uhke antud tulemuse üle aga saame hakkama.
Mis sõnadega me siis nüüd lõpetame ja motiveerime edasi minema ja Veebruaris ka kuidagi üllatama? Head kaeraõnne või midagi, tsau!

------------------------------
Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.

Kommentaarid