Otse põhisisu juurde

Hüvasti August - Tabelid, sendid ja kokkuvõte - Kruvib või ei kruvi? Juubel ja jagame tasuta sente!


Heia-heia, kaunid lugejad! Kes on esimene Septembris oma hoiupõrsa kallal, et näha palju sinna sente kogunenud on? Loomulikult minaaaaa. Juhtunud on selline asi, et mina olen suutnud siia toota juba 10 postitust, vot see on juubel, see on meie kõigi rõõmupäev! (Või nohh ainult minu vist) Aitäh teile kõigile, kes te käite ja loete minu asjalikku või plära juttu. Tegelikult kruvide keeles olen mina üks pisike kruvikeeraja, mul on väga väike portfell, väiksed panused, ma liigun vaikselt. Just olen ma väike kruvikeeraja mitte kruvi, kuna kruvikeerajad on need kes investeerivad ja säästavad, kruvid on need kes ei tee kumbagi, tahaksid ka olla kruvikeeraja? Ma küll võin väike olla ja tasapisi areneda aga ma keeran järjest suuremaid kruvisid ja küll mina kasvan, see kõik võtab aega aga aega mul on.
Ma selline usin kruvvar

Aga mis päriselt meil siin toimub? Kas mu hoiupõrsas on sentidest juba lõhki läinud või on ta pigem näljas jälle kuu aega veetnud? Haamerdame selle põrsa lõhki ja loeme need sendid üle sama kaua nagu ma lugesin SIIN enda sente. Tegelikult olen otsustanud, et ma hakkan iga kuu ülevaateid oma portfellist tegema paremini. Kuna mulle meeldib exceldada, siis panen teile siia mõned tabelid ka, mida ma täidan. Seekord Mintosesse midagi juurde ei läinud, hoopis ühe eesmärgi panin ühte hoiupõrsasse ja panin prooviks mõnda uude kohta natuke õppimiseks sente, kõik vead tuleb siiski omal nahal ära proovida ju? Teiste vigadest raskem õppida kui enda omadest eksole.

Augustis toppisin oma tööpõrsasse tööle uusi sente kokku 146.00€, natuke niru on aga mis teha küll läheb järjest paremaks. Küll aga väga rahul olen ma selle üle, et tasuta sente tuli 65.99€ - neid korjavad minu teised sendid ja minu leidlikkus, kujutage ette, et mööda metsa tatsavad 1,2 ja 5 sendised ja korjavad seente asemel 1 sendiseid mulle. Punasesse hoiupõrsasse läks 100.00€ peitu. (Punane hoiupõrsas - varukonto “mustadeks päevadeks”)
Järgnevas tabelis on näha, kuhu ja kui palju ma sente loopisin, otsustage ise kas hea või halb:


Üldise ülevaate tabelis ei tasu ehmuda, kuskilt ei tulnud nii suurt raha niisama, siia tulu alla on märgitud ära tasuta saadud krüpto ja Bonusway cashback, mille nimel pole pidanud ma verd ja higi valama.


Noh… ütleme nii, et ei ole just kõige rohkem juurde pandud aga parem kui eelmine kuu ja kui on parem kui eelmine kuu, siis juba on hästi? Ma pean vaatama rohkem mingeid lisatöid, et rohkem saaks sente tööle panna, ma tahaksin näha kiiremat arengut aga kui vihma ei saja, siis metsas seened ka nii kiiresti ei kasva eksole?
Hetkel portfell näeb välja selline:


Portfellis on hetkel Mintos ikka suures ülekaalus eks aga tegelikult on summad ka väiksed ja mõnes kohas ma enam hetkel ei juurde raha ei panegi. Mõnes kohas on olnud eesmärk proovida ja õppida reaalse tegevusega asju. Näiteks hetkel enam plaanis Revoluti juurde panna midagi ei ole. Seal ainukesena on mu 2 valikut miinustes aga küll nad roheliseks ennast venitavad, hetkel kõik teised kohad on OK olekus ja mõnda kohta plaan juurde panna. Aktsiad mulle meeldivad ja neid ma kindlasti hakkan juurde võtma.

Millised eesmärgid selleks aastaks sai pandud?
  • Double rull - hetkeline investeeringutes olev summa kahekordistada. Sellel hetkel kui eesmärk sai pandud, olid summad kokku ca 400.00€ ja meie ajame taga 800.00€. Hetkel on kokku 617.98€ ja vaja veel 182.02€.
  • Soetada aktsiad ise. - See eesmärk sai Augustiga hoiupõrsasse kinni pandud ehk tehtud.
Ega ma kade mees ei ole, ma jagan teile ka raha ja kuna oleks seda veel parem teha kui mitte meie 10-ndal postitusel? Nimelt on võimalik väga lihtsalt endale 25+ eurot teenida. Ahhh, et seda sa siia lugema tulidki praegu jah?
Kirjeldus: Põhimõtteliselt käib see asi nii, et sa õpid erinevate coinide kohta ja saad selle eest neid coine. Nimelt sa vaatad mingi lühikese video või esitluse ja vastad siis küsimustele ja selle eest makstakse sulle coinides. (Valesti vastates ei kaota midagi, saad uuesti vastata kuni õige vastuse paned ja coinid saad ikka) Ja need kõik erinevad coinid saad vahetada näiteks Bitcoini vastu või otsustada kas soovid müüa maha või ootad.
Mida Sina saad Coinbase´st: Erinevaid coine mida vahetada näiteks Bitcoini vastu või hoopis müüa maha ja rahaga teha mida soovid.
Kuidas alustada: 
2. Läbi isikutuvastus
3. Vajuta menüüs "Learn and Earn" ja asu teenima
4. Naudi tasuta sente!
PS! Mina ei saa mingit kasu sellest kui sealt raha saate ja hoidke ikka vahepeal silm peal seal, vahest tulevad uued coinid sinna, siis saab tasuta sente juurde.

Aitäh Sulle, et sa lugesid siiani, kohtume juba järgmises postituses? Palun ka tagasisidet, et kas tabelite osas võiks midagi teisiti olla või kõik on viis viiele?


Kommentaarid