Otse põhisisu juurde

Ma suplesin päris rahas? Rahapesu?


Tere päevast! Ma loodan, et Sul on täna imeline päev ja sa naudid seda päeva täiega, on mul õigus? Minul küll peab ju väga imeline elu juba olema kui ma lausa rahas suplen eksole? Kuidas see päris õige rahapesu siis lõpuks käib? Selle peale, et hakata rahas suplema olen kulutanud oma elust 3 tundi ja 21 minutit, et kogu see raha ära lugeda ja tunda väärtust mille sees ma nüüd suplen.

Umbes nii veetsin mina aega oma sentidega ja kunagi on mul selline bassein kus vee asemel on raha.
Umbes nii veetsin mina aega oma sentidega ja kunagi on mul selline bassein kus vee asemel on raha.

Tegelikult peaks mainima, et päris hea pealkirja panin eks? Ärge muretsege, pealkirjas pole midagi valesti, kõik nii ongi. Tänases postituses räägime kuidas mina rahas suplen ja kuidas ma raha vannitan, lisaks teeme ka vahelduseks juttu kohtadest, kus teie saate oma sendid ka kolisema visata ja hakata paberraha välja korjama. Uskumatu kaua ma võin siin niisama pläkutada ja ei avalda juba pealkirjale tõestust?

Heaküll-heaküll te kannatamatud… lähme siis meie tänase postituse teemade juurde, kaua ma ikka teid piinan. Nimelt on mul olnud üks hobi või oskus koguda raha juba mõned aastad, viimasel kahel aastal pole enam aktiivselt seda teinud aga enne seda küll. Okei, ühe asja pean siiski veel vahele ära mainima, mul on kirjutada nii palju, et ma kirjutan praegu seda postitust aga pole isegi eelmist avaldanud. Nimelt tegelikult on olnud mul hobi punaseid sente koguda, jah neid on mul päris palju. Ma võtsin selle aja ja lugesin nüüd need kõik ära ja summa kokku on 31.32€. Summana ei tundugi nii palju eks aga see kõik kokku kaalub 4.9kg, ikka tundub vähe? Siit ka küsimus, et kes vaske osta soovib või kes teab kus ma saaksin need sendid vahetada ära suurema raha vastu, et uued sendid uuele ringile saata enda eest tööle ja uusi sente teenima.

Saime nüüd selle selgeks millise raha sees ma suplen jah? Aga nüüd tuli kuskilt pähe veel, et pealkirjas oli rahapesu ka kirjas ju, et mida see küll tähendab? Tegelikult ei ole see see rahapesu, mis kohe pähe tuleb inimestele vaid seal punastes sentides oli tõsiselt palju sente nii mustad, et ma otsustasin neile ühe vannipäeva teha ja pesin need puhtaks ehk ma tegelesin rahapesuga. Või see teine rahapesu aitab kuidagi kiiremini rahaketist vabaks saada, mis juba kaela pigistab vaikselt?

Siin on minu kujutlusvõime, kuidas mu sendid välja näevad kuivamas peale rahapesu.

Oeh.. nüüd sai see parem osa läbi? Pealkiri sai lahti seletatud ja nüüd politsei uksetaha päris tulema ei pea kui nad lugeda viitsivad. Kuna te olete mul siin nii toredad blogilugejad, et kõik juba investeerite, kogute ja säästate ja isegi 14 inimest on registreerunud minu lingiga Freedom24´ga ja nendest 6 on ennast ka tuvastanud ja tasuta aktsia võrra rikkamad. Soovituslingid on siia lisatud, et kasu saaksin mina kui Sa neid kasutad ja samuti ka Sina, see on selline win-win olukord. Küll aga ma ütlen ära, et keegi ei pea kasutama neid linke, sundima ei hakka kedagi ja kõik oma investeerimisele suunatud otsused tee ise. Minu blogis on hetkel 2 linki, kui sa soovid läbi nende investeerida, siis loe lähemalt, mida võidad ja kohtume juba kuskil soojal maal palmide all.

Mintos
Mintos on ühisrahastusplatvorm, mis on pärit Lätist. Mintose süsteem toimib nii, et sina annad laenu laenufirmadele ja nemad annavad omakorda selle edasi inimestele kes laenu nende firmast võtavad.
Soovid Mintoses investeerida nii, et saad sellest kasu sina ja ka mina? Vajuta SIIA ja liitu ning alusta investeerimisega.

Freedom24
Hetkel on Freedom´is kampaania, et kõigile üle 25 aastastele kingitakse tasuta 1 aktsia kui te liitute minu soovituslingiga. Aktsia väärtus võib olla kuni 600 USD, kas pole mitte hea tasuta raha?
Kuidas see töötab? Liitu selle lingiga (vajuta siia). Peale konto avamist lisatakse teie kontole kinkevautšer, aktsia saamiseks tuleb veebilehel avada "Tellimused" või mobiilirakenduses "Menüü". Vajutage nupule "Saa aktsia" ja aktsia lisatakse teie kontole.

Aitäh Sulle, et sa jõudsid siiani lugeda ja kui sul polnud alguses hea päev, siis nüüd ma loodan, et on natuke parem!

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Tere!
Rääkige täpsemalt sellest Freedom24-st. Liitusin, kuid ma küll ei näe Tellimuste all nuppu "Saa aktsia".
SendidRahaks ütles …
Hei!
Kui sa registreerid ära, läbid ka isikutuvastuse edukalt, siis tavaliselt läheb mõni minut aega kuni tekib "Saa aktsia", nüüd uurides pole vaja isegi kuskile tellimuste alla minna vaid kui arvutis logite, siis vajutate enda nimetähtede peale ja seal menüüs peaks kohe kuvama "Saa aktsia" ja sealt saate vajutada selle peale ja siis viskab ette koha kus peate veel vajutama ja ongi olemas. Veenduge, et liitusite soovituslingi kaudu samuti. Kas saite korda?