Otse põhisisu juurde

Kust saab algaja investor kasulikku informatsiooni? Õpime koos investeerima?


Uskumatu kui palju võib üks inimene kirjutada, alguse asi vist? Aga üritan oma mõtteid ja leitud teadmised kirja panna, endal kunagi hea lugeda ja eks ma sellepärast ju enamasti blogi kirjutangi, et ennast motiveerida ja dokumenteerida enda teekonda.

Kui mina ei teaks investeerimisest mitte midagi, poleks kuulnudki ja ei teaks mida teha või kust saaks infot, et alustada investeerimisega, siis oleks päris keeruline alguses aga ma üritan tuua välja mõned head punktid, kuidas ja kust head infot saada. Kui sina tead ise veel mõnda head punkti, siis võid vabalt lisada siia kommentaari sellest.

Blogid
Üks minu lemmikuid viise kuidas uurida ja koguda asjalikku infot. Blogidest infot koguda on just sellepärast hea, et blogijad kakuvad enda rahakoti hõlmad avalikult lahti üldiselt ja minule meeldivad eriti need blogid, kus on algusest peale blogi kirjutatud kuna siis ei ole see, et keegi lendab juba 100 000€ portfelliga peale ja ma ei saa näha tema teekonda. Ma loen väga paljusid erinevaid blogisid aga toon välja mõned teile:
Kristi Investeerib - Eesti üks suurimaid naisinvestoreid ja tema teekonda algusest kuni siiani on olnud hea lugeda ja on väga hariv olnud. Samuti on Kristi naisinvestorite Klubi üks eestvedaja.
Rahakratt - Samuti algusest peale investeerimise meie ette avalikuks loopinud ja toob tähtsad teemad läbi huumori inimesteni.
Võlglase Päevik - Ei tegele küll investeerimisega aga rahateemad on sees, on kahjuks elus hasartmängude küüsi sattunud ja nüüd rabeleb sellest mudast välja.
Jaak Roosaare - Kirjutanud head blogi ja ka head raamatud milleni me veel jõuame.

Raamatud
Üks parimaid viise kust juba vanast ajast on head infot saadud, erinevaid rahateemalisi väga asjalikke raamatuid on palju. Ma ise väga suur raamatulugeja küll ei ole kunagi olnud, pigem loen harva aga siiski püüan seda teha. Teate ju küll, et koolis kunagi oli kohustuslik kirjandus ja sellest eemale viilida oli ikka vaja, vähemalt mina tean. Tulles tagasi nüüd Jaak Roosaare juurde, siis tema on kirjutanud häid raamatuid, nagu näiteks Rikkaks saamise õpikKinnisvaraga rikkaks saamise õpik ja Aktsiatega rikkaks saamise õpik 2.0 - soovitan lugeda.

Raadio
Kuula erinevaid investeerimisega seotud podcaste ja vestlusi, investeerimisraadio kus isegi Kristi Saare räägib, leiab algaja investeerija väga asjalikku informatsiooni. Äripäeva raadios saab kuulata infot Investor Toomaselt. Kindlasti pole need ainukesed kohad, keegi veel teab mõnda, siis võib kommenteerida.

Koolitused
Meie tuntumad investorid teevad ka koolitusi individuaalselt, gruppidele jms. Hea võimalus esitada enda küsimused ja lasta kasvõi videopildis ennast harida.

Üritused
Erinevaid üritusi korraldatakse, kuhu on võimalik endale pilet soetada ja näha mitut erinevat investorit enda tulemustest ja kogemustest rääkimas. Näiteks Investeerimisfestival on üks suurimaid mida Eestis korraldatakse.

Seltskond
Enda ümber tasub vaadata ringi, uurida kas mõni tuttav investeerimisega tegeleb või leida uusi tutvusi just investeerimise maailmas, kellegagi enda tulemustest ja tegevustest arutada on väga hea ja motiveerib edasi tegutseda. Mul on üks tuttav kellega ma koos alustasin ja arutame päris tihti kuidas läheb ja võrdleme oma tulemusi, lisaks üks tuttav veel samuti plaanib siseneda sellesse maailma aga hetkel tegeleb eelarve ja säästmisega.


Siiski peab ära mainima, et ei minu blogi ega ka teised kohad ei ütle kuidas investeerima peaks ja investeerimine on vabatahtlik. Oma investeerimis, säästmise, kogumise jms otsused teed sina ise.

Paksu rahakotti ja sendid minu rahakotti!

Pilt on võetud: https://www.google.ee/search?q=little+cactus&tbm=isch&ved=2ahUKEwiRypf935vyAhVxmYsKHe9LAOMQ2-cCegQIABAA&oq=little+cactus&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzIECAAQEzoECCMQJzoFCAAQgAQ6BggAEAcQHjoICAAQBxAeEBNQoaEBWI21AWCctgFoAHAAeACAAViIAYIEkgEBN5gBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=HdQMYdHHOfGyrgTvl4GYDg&bih=969&biw=1920#imgrc=g9UrtAnOCcCpbM&imgdii=YnE9lBqiFV1RGM
Kaktuste keeles ei ole minu portfell veel mulla seest isegi peanuppu välja pistnud, tuleb järjepidevalt kastmisega tegeleda!




Kommentaarid