Otse põhisisu juurde

Mis toimub? Kõik läheb tuksi? Ongi kõik?!


Ma kohe ei teagi kust alustada, raske on lausa sõnu hetkel ritta seada, kas see ongi lõpp? Ma ju alles alustasin ja juba läheb kõik tuksi? Mis inimeste peas toimub? Paljudele erinevatele küsimustele otsin vastuseid aga ei mõista.
Tsau pakaa

Kui sa nüüd arvad, et minuga on lõpp või blogiga, siis hinga sügavalt sisse ja välja, mina tulin, et jääda! II sammas on saatanast? Nagu ma juba ütlesin, siis ei oskagi kuskilt alustada aga alustame kuskilt ikkagi. September on 2021 aastal eriti huvitav kuu kuna inimesed said palju raha kätte II sambast ja mis peale seda järgnes? Mingi täiesti ulme möll hakkas pihta, kui Septembris oleks punast kuud taevas näha, siis see oleks sama punane nagu balti börs hetkel. Alguses balti börs tõusis kuna nii paljud inimesed kohe investeerisid raha ja nüüd nädal hiljem on balti börs punane ja mingi paanika on õhus kohe? Hallooo inimesed, nii see mäng ei käi, selliste trumpidega kaugele ei purjeta. Balti börs on teinud nii kõva tõusu aastaga ja siis korraks natuke langeb nädal aega vana seisu juurde, siis on paanika? Olge nüüd, aktsiatesse investeerimine ei olegi minu arust see, et täna viskan 5 kulli sisse ja homme lähen kuskile BMW salongi uut autot valima. Investeerides peaks olema valmis ikka pikemaks ajaks raha sinna tiksuma panema, soovitan isegi mitte jälgida oma investeeringuid nii. Aga mina olen selline vana, et teil on paanika, et börs langeb, siis mina seal hoopis kappan ostukäruga ringi ja võtan uut kraami juurde. Mul on 0 paanikat selle üle, mis hetkel toimub kuna ma niivõinaa ei kavatse midagi müüa.
Balti Börs 07.09.2021

Ma üldse ei mõista inimesi kes võtsid raha välja II sambast ja neil ei olnudki kindlat plaani mida selle rahaga teha? Miks võtsid üldse välja kui sul polnud seda vaja teha? Facebooki gruppides Septembri alguses kohe jäi palju silma, et inimesed uurivad kuhu investeerida 5,10,20,30 tuhat vaba raha, mina soovitan teil investeerida alguses kordades väiksemad summad ja osta mõned kasulikud raamatud, need läbi lugeda ja küll te siis investeerite ilma Facebooki gruppidest vastuseid otsimata. Samuti kui inimene isegi uurib, et kuhu oma raha investeerida, siis need kommentaarid, mis sealt tulid paljud olid ikka päris jubedad, palun soovitage neile raamatuid, blogisid ja mis iganes asju, et nad saaks enne investeerimist pigem endale selge pildi ette.
Mõned head raamatud:
Kristi Saare e-poest saab mitmeid huvitavaid ja kasulikke raamatuid - Vajuta siia
Jaak Roosaare e-poest leiab samuti häid raamatuid - Vajuta siia

Oma investeerimisega seotud otsused peaksite kõik ikka ise tegema ja pigem investeerige natuke sellesse, et enda teadmised viia sinna olukorda, kus te saategi ise otsustada kuhu ja kui palju on mõistlik investeerida. Me kõik võime rääkida mida iganes aga lõpuks otsuse teete siiski teie ise.
Ega seekord pikka juttu ei olegi, sellised mõtted tahtsin ära kirjutada. Suured tänud lugemast ja kohtume redeli kõrgematel astmetel!


Kommentaarid