Otse põhisisu juurde

Hüvasti September - muutused ja vaesus


Ohhhhhjahhhh… mingi lollakas heli hakkab kõrva piinama ja magus unenägu hakkab üle mägede lahkuma ja järsku ärkan üles, ei ava isegi silmi vaid ajan käega nutikat mobla taga, et see rõve heli vaikima sundida, saan kõrvu piinava heli vait ja panen pea padjale tagasi. Järsku näen mäe nõlval oma ilusat unenägu tagasi tulemas kui järsku hakkab uuesti mingi rõve asi häälitsema, jälle see kuramuse mobiil. (Minu puhul nii umbes 10x järjest kogu see protsess) Reaalsus jõuab kohale, ma ju pean orjana tööle minema. Seekord venitan ühe silma lahti ja panen äratuskella taaskord kinni, rooman voodist välja ja ajan ennast püsti. Lähen kemmergusse (WC), ajan seal oma hommikused asjad ära ja suundun edasi vannituppa (siiani on ainult üks silm lahti) ja vaatan peeglist seda kõverat ja unist lõusta, teen kraani lahti ja pesen nägu külma veega ja sinna järgnevad need muud tegevused, mis vannitoas tehakse hommikuti, hambapesu, enda vahtimine, punnide pigistamine jms. Liigun kapi juurde ja viskan mingid kaltsud selga, märkan kella, et nojah juba hakkan hiljaks jääma, läheb kiirustamiseks ja ma panen jooksuga kodust välja, autosse ja tööle. Tööl vaatan ennast kiirelt, et kas täna ka jäi 1 sokk koju sinna kappi??? Tööl teen rõõmsa näo pähe kuigi selle rõõmsa näo taga on lõust, mis tahaks magada ja alustan oma tööd. See kõik oli täiesti normaalne tegevus minujaoks aga enam ei ole!!! Kas me sellist Eestit tahtsimegi? EI! Mina sellist elu ei taha elada (liiga palju hommikuti vastu uksepiita kõndinud kuna 1 silm ei tööta normaalselt), ma tahan ärgata särav naeratus näol ja üks kuldhammas ka on naabrimehele päikese välja peegeldanud. Kas Sina tahad nii elada? Heaküll mida ma läkutan siin ja ei tee seda, mis selle postituse eesmärk on jah? Teeme selle ära siis, lähme.
Mina igal hommikul

Ma räägin ühe teema kohe alguses ära, muidu ma unustan äkki ära, veits unine on olla veel. Ma olen siin mõelnud ja leidnud, et kuidas ma küll raha teen kui ma ise maksan ajuvabasid protsente laenu pealt ära? Siit ka tuli otsus, et laenust tuleb kiiremini vabaneda ja edaspidi ma nii palju ei investeeri vaid panen osa laenule, et sellest lahti saada ja siis kiiremas tempos investeerida, tundub mõistlik eksju? Teil ma soovitan samuti investeerida küll samal ajal kui laenu maksate aga väiksem summa investeerida ja suurem summa kiiremaks laenu ära maksmiseks, oleneb laenust muidugi. Kodulaenu puhul ei ole vaja kiiremini tagasi maksta vaid pigem seal odav raha pikaks ajaks aga kui sul on väikelaen mingite ulme protsentidega, siis see makske küll kiiremini ära, ma loll siiani rahulikult maksnud.

Nonii aga nüüd minu hoiupõrsa kallale jah? Noo tõstke käsi, kes tahab haamriga sellele anda ja näha sisu? Kätemerd ei näe kurat. Heaküll võtan selle raske vaeva endale ja piilun ise sinna sisse aga luban, et annan 100% ausa ja täpse ülevaate ka teile selle sisust. Panin plastiktopsid laua otsa ja kirjutasin igale topsile oma nime, Mintos, Viainvest, Freedom jne. Siis võtsin pinksipallid ja hakkasin teisest otsast neid viskama, millisesse topsi sain palli sisse, sinna investeerisin juurde.

Tööpõrsas sai süüa ei rohkem ega ka mitte vähem kui 274.00€, juba palju parem kui eelmine kuu eksole? 128.00€ lausa rohkem kui eelmine kuu, noo tee mis tahad või arva mida tahad aga ma olen enda üle uhke küll!


Teate mis vääää??? Ma sain balti börsilt oma esimese dividendi! Just ei ole mitmuses, esimene 1 dividend sellepärast, et see summa oli 0.01€, äge eksju? Tegelikult raha töötas mulle juurde 3.23€, pappi tuleb uksest ja aknast juba jah? Võib öelda, et väike summa aga see on tasuta ja see läheb edasi tööle! Kui ma ei investeeriks, siis see summa oleks ju 0.00€ ja see ei hakkaks kuskile poole kasvama.


Mis seal portfellis siis täpselt nüüd toimub? Ahh, tead ma ei viitsi seletada vaid vaata ise mu portfelli tabelist, arengut on? Aktsiad on küll toredas punases seisus võrreldes eelmise kuuga aga pole hullu, küll see maailm ilusamaks läheb.
Portfell September 2021

Aktsiaportfell September 2021

Septembris kraapisin higi ja pisaratega kokku 1694.02€, selline summa niisama iga kuu tuleks ilma, et peaksin ori olema, siis oleks juba päris vinge elu ma ütlen. Ma nüüd ei teagi kas ma tõesti panin oma eesmärgid mingi lasteaia tasemega või ma olen tänu nendele pingutanud rohkem, ma ise tahaks uskuda teist varianti. Meil on siin veel 2 kuud minna aga minul on eesmärgid täidetud selleks aastaks, see ei tähenda, et ma rihma lõdvaks laseks, paneme täiel rindel edasi.

Aasta 2021 eesmärgid:
  • Double rull - Hetkeline investeeringus olev summa kahekordistada. Sellel hetkel kui eesmärk sai pandud, olid summad kokku ca 400.00€ ja meie ajame taga 800.00€. Mis meie protfell näitab? Hetkel on investeeringus olev summa 867.69€. Eesmärk on täidetud edukalt!
  • Soetada aktsiad ise - See eesmärk sai Augustiga hoiupõrsasse kinni pandud ehk tehtud.


Selleks korraks ongi kõik, aitäh Sulle!


Kommentaarid