Otse põhisisu juurde

Hüvasti Detsember ja 2021, tere tulemast 2022


Ho-Ho-Ho, kallis lugeja! Häid neid kõiki asju mida kõike siin viimase 30 päeva jooksul on saadud soovida. Täna võtame kokku minu 2021 aasta ja Detsembri ning paneme 2022 eesmärgid paika eksju. Detsember on kindlasti üks kõige hullemaid aastas kuna seal on jõulud ja aastavahetus. Jõulud = paljudele inimestele on vaja teha kinke = suur kulu = suur miinus investeerimisele. Aastavahetus = pole nii hull kõigi jaoks aga paljud joovad ennast orbiidile = ostetakse kalli raha eest rakette, et enda raha taevasse lasta. Detsembris ma parandasin eelmist kuud investeerimise osas aga kuna Detsember on nii “äge” kuu kus on nii palju väljaminekuid ja tänapäeval enam keegi villaseid sokke ei taha, siis pidin tegema suuremaid kulutusi kingituste osas ja investeerimiseks jäi vähem raha aga siiski, ma ei väsi kordamast, et kasvõi 1 sent investeerida on mõistlik. Üldiselt ma võtaksin 2021 kokku nii, et ma olen olnud väga tubli, alustasin tõsisemalt investeerimist ja alustasin seda blogi siin, 2022 paneme paremini veel edasi ja toome papid koju.

Pigistasin mingid sendid siiski oma rahakotist välja ja viskasin need ruttu tööpõrsasse, et unistada sellest mõnusast elust kus ma enam ori pole. Tööle läks ei rohkem ega ka mitte vähem kui 118.55€, midagi ikka ju??? Kui mõelda nüüd minu 2022 eesmärkidele, siis sellise tempoga ma seal platsi puhtaks ei löö nagu 2021 eesmärkidega tegin eksole, kiire järeldus on see, et aeg on ennast rohkem pigistama hakata ja kas tõesti peabki vorsti saia pealt ära eemaldama? Rohkem võid panna peale ja küll alla läheb eks.

Need kopikad mis juba on saadetud tööle, et nad higi ja pisaratega mulle uut pappi koju tassiks ei tee ka just mu lemmikut tööd aga midagi nad siiski teevad, kas peaks kellegi tasuta neid piitsutama panema? TASUTA sente tuli Detsembris koju 5.27€, ühisrahastus ja mingid divikad laekusid ka, ei tea kuna mina saan sinna 5 ette näiteks 3 nulli lisada? Terve 2021 aasta jooksul teenisin kokku tasuta raha 126.21€, ma olen rahul esimese aasta kohta.

Korralik möll käib selle portfelliga, kui eelmine kuu olid väga paljud asjad miinuses, siis nüüd jälle on miskit tõusnud ja natuke seis parem, ega see portfell ei saagi ju ulmelisi summasid mulle näidata kui ma ise seda täidan nagu madu, et annan talle harva süüa.

Aktsiatega olen tegelikult rahul, eriti USA kuna seal üks aktsia hakkas mingit maratoni jooksma ja tänaseks on see mul 177% plussis, miks mul selle peale nii vähe raha on pandud ma küsin???

Enda raske töö ja vaevaga ma ajasin kokku Detsembris 2027.57€, summa pole üldse paha ju? Parem kui need teised kuud siiani olnud aga mida kulusid ausalt… ma ei taha kontoväljavõtet näha ka mitte. Keegi saaks palun anda tagasi selle raha, mis ära kulus igasugustele kinkidele ja sõitudele? Palun?
Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.
Kui tavaliselt paneksime siin punkti ja lõpetaks postituse ära, siis seekord mitte mu kallid sõbrad, seekord mitte. Nüüd lähme ja vaatame üle minu 2022 eesmärgid eksole, 2021 eesmärkide kohta võin kiirelt nii palju öelda, et need ma suutsin täita ja olen sellega rahul.

2022 eesmärgid:
  • Investeeritud summa 4000€
  • Hakkan teenima investeerimisega vähemalt 50€ kuus
  • Hakata soetama välismaalt aktsiaid eesmärgiga iga kuu saada dividende

Ütleme nii, et 2021 on üks väga huvitav aasta olnud aga kindlasti tuleb 2022 huvitavam, aitäh Sulle, et siin käid ja loed minu tegevust. Kui midagi on valesti mida ma võiks muuta, siis minu kommentaarium on avatud 24/7. Kaunist seda aastat!


Kommentaarid