Otse põhisisu juurde

Hüvasti Veebruar & Elagu Ukraina


Tere, tänast postitust me ei alusta eriti lõbusates toonides, me kõik teame mis siin maailmas hetkel toimub… ausalt öeldes täiesti jube ja kurb on vaadata. Venemaa alustas sõjategevust Ukraina suunal jah? Ei, ei alustanud, Putin ei ole Venemaa ja sõjategevust alustas Putin mitte rahvas kes moodustab Venemaa. Kas tõesti peab antud härra enda nime nii veriselt ajalukku kirjutama? Kas Venemaa rahvas peab kannatama kuna üks mees on seal puldis selliste otsustega? Minul isiklikult on kahju nii Venemaa rahvast kui ka Ukrainast, mõlemad rahvad kannatavad kuna selline tegelane on seal valitsemas. Elagu Ukraina!
Räägin ära ka loo mida olen kuulnud, mis mind eriti kurvaks muudab meil siin Eestis, õpetajad on lapsevanematele kirjutanud kirjad, et Eesti lapsed tõrjuvad ja kiusavad Vene päritoluga õpilasi tänu sellele toimuvale, nagu päriselt? Milles on need lapsed süüdi??? Ma tõesti loodan, et meie kes me oleme lapsevanemad, räägime oma lastele natukene nendest asjadest, et ei ole süüdi teised lapsed, vahet ei ole mis kodakondsus neil passis on.

Ühesõnaga kurb on see kõik hetkel aga liigume nüüd investeerimis teemade juurde tagasi ja vaatame kui õnnestunud või mitteõnnestunud kuu meil jälle seljataga on. Juba ennustame siin ette, et ma halan jälle, et kõik on nii raske ja ei saanudki investeerida üldse eks? Seekord see päris nii pahasti ei ole, ajad on küll natuke keerulised aga investeerida ma püüan kuna see viib mind ju ühe suure vabaduse poole. Vähemalt selle juurde investeerimisega on enam-vähem korras. Veebruaris sai juurde investeeritud 473.00€. See mis hetkel toimub börsidel, see noo kohe mitte ei ole meeldiv, mu peaaegu kõik aktsiad on punased ja järjest kehvemaks lähevad, ausalt öeldes on mul ainult üks aktsia, mis veel roheline on aga see ka langeb - Enefit Green.
Tänu sellele, et ma juurde Veebruaris investeerisin 473.00€, on portfell ka liikunud lõpuks edasi natuke, täpsemalt on mul nüüd enda eest tööd tegemas 1704.57€. Eesmärgiks aasta lõpuks 4000.00€ investeeritud summa saada on hetkel veel püütav või pigem mitte?
Kui aktsiaportfell alles oli kenasti üle 400€ suuruses, siis nüüd on see langenud alla 400€ aga kui aus olla, siis see ei tekita minus mingit halba tunnet. Küll kõik tagasi plussi hakkab minema ja ma tahaksin tegelt vaikselt osta juurde neid miinustes aktsiaid aga mul siiski mingi selline imelik tunne sees, et ei taha aga sellest tuleb üle saada.
Ma lootsin, et see aasta me lähme ikka tõusvas joones kogu aeg tasuta raha teenimisega aga kus sa sellega, hoopis vastupidi aga see võib olla seotud sellega, et Veebruar on meil nii lühike kuu jah? Veebruaris uut rahhi tuli talli 4.24€ ja 2022 kokku oleme teeninud 9.02€. Minule valmistab iga tasuta sent rõõmu ja võtan kõik vastu, niiet olen uhke isegi selle 9.02€ üle juba!
Maailmas on küll kurvad ajad aga püüame säilitada natuke postiivsust ja nautige seda kevadist päikest, mis juba paistab! Aitäh Sulle, et pidasid vastu minu postituse lugemise ja näeme juba järgmises postituses.

Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.

Kommentaarid