Otse põhisisu juurde

Hüvasti Märts & Aprill - Üllatavad momendid


Kas sina köhid hääle puhtaks enne kui kellelegi vastad või alles siis kui juba oled 2 sõna ära rääkinud ja häält ei tule enam kuidagi??? KÖHHHH-köhh, tegelikult Tere Sulle, oled täpselt õiges kohas ära eksinud, mine vasakule, paremale või edasi aga mitte tagasi. Öeldakse küll, et taandareng on ka areng aga see pole see kõige positiivsem areng. Kas Sinul juba tekkis küsimus, et mis loba ma siin ajan? Endal mul küll tekkis kui ma selle küsimuse lausa siia kirja pidin kohe panema. Hästi-hästi ma enam nii ei tee (vb nagu tänapäeval öeldakse) ja katsun natuke anda selgitusi enda paha käitumise pärast. Kuhu jäi Aprilli alguses Märtsi postitus jah? Noo kus ta siis nüüd jäi… jäi minu pärast ära, just täpselt nii oligi. Õudne aga samas ka väga meeldiv kuu see Aprill ma ütlen, õudne sellepärast, et niii-niiiii kiire oli kogu aeg, igale poole vaja jõuda ja teha seda, teist ja kolmandat. Numbrid ma küll panin Aprillis tabelitesse ära aga postituse kirjutamiseks pidasin seda vähest vaba aega muuks tähtsaks toimetamiseks ja natukene ka puhkamiseks. Aga miks Aprill väga meeldiv kuu ka oli? Noo selleni me veel jõuame, just nii! Lähme oma jutuga nüüd õigete teemade juurde, hakkame lugema sente.
Eestlastel pole kunagi raha, küsid kellegi käest, et kas tal on raha, siis vastus on alati ei, ometi ostame me kogu aeg igasuguseid asju, mida meil tegelikult pole isegi vaja aga raha meil pole. Samamoodi pole minul ka raha, ma ei osta asju ka (eriti) aga raha mul kindlasti pole. Ma ei tea miks ma tunnen, et pean rohkem ja rohkem investeerima aga kui mõtlen nii, et kui ma saaks iga kuu niisama selle summa, mida hetkel suudan investeerida, siis ma oleks juba õnnelik ka. Olen enda suhtumises natuke asju muutnud ja leian, et investeerima ma ei peaks nii, et see mulle häirivalt mõjub, ma ei pea pigistama igast 1 sendisest kahte välja, et see üks nüüd investeerida. Kui ma muudan investeerima selliseks ahistavaks, siis mul kaob motivatsioon üldse ära, ma pigem investeerin ju vähem aga samas olen motiveeritud seda tegema. Märtsis ma investeerisin täpselt 131.00€ ja Aprillis 130.00€, ei ole tegelikult vähe aga kui sa investeerid iga kuu, siis hakkab see tunduma nii vähe. Ma ei arvesta kunagi siia ka seda raha, mille juba eelnev raha mulle teenib ja uut raha läheb teenima, peaksin vist seda ka siia tegelt arvestama hakkama?
Vaadates nüüd portfellile otsa, siis olen 2000€ piiril kui kaugelt vaadata, natuke on veel minna ja peaks olema ületatud see piir. Aasta tagasi poleks ma iial uskunud, et praeguseks on mul investeeritud ca 2000€ ja selle üle olen ma endiselt väga uhke, et ma alustasin. Hetkel ma aktsiaid ei taha osta juurde ja teatud eesmärkide nimel (millest räägime ka kui õige aeg käes) püüan Kasvukonto #2 kasvatada.
Täitsa hea on tegelikult 2 kuud hiljem postitust teha kuna Veebruari postituses ma olin natuke kurb, et aktsiaportfell alla 400€ oli langenud. Nüüdseks ma pole ju aktsiaid juurde ostnud aga aktsiaportfell on jälle kenasti üle 400€, sellest saame ka vaadata seda kõikumist, mis investeerimisega kaasas käib ja 2 kuud ainult vahet sellest, ei pea olema kurb kui natuke langevad hinnad.
Ma ütlen teile kaunid kaasaelajad, et Aprill on üks magus rahakuu, dividende lendab uksest ja aknast, laenud tasutakse kenasti ära ja mina ainult püüan kartulikotiga sente kinni püüda. Samuti on siin hea võrrelda 2 kuud vanust olekut, kus ma olin uhke, et ma olin teeninud see aasta tasuta 9.02€, pshhhh ma ütleks, 2 kuud hiljem on summa juba 25.65€. Oi mulle meeldib raha nii väga ikka, ma ei tea mis juhtus aga Mintoses maksid inimesed ka nii kenasti laene, et seal tuli lausa rekord kuu mulle. Mintosega tänaseks kokku teeninuud täpselt 45.00€, kas tõesti on mingit lumepalli efekti siit tunda juba? Üldiselt olen mina väga rahul.
Ütlen ausalt, et vahelduseks 1 kuu vahele jätta postitusega on küll hea ja huvitav on hoopis 2 kuud hiljem võrrelda hetkest olukorda Veebruariga. Lugejatele see küll ei meeldi kuna statistika järgi vähemalt pooled lugejad külastasid minu blogi Aprillis aga pidid pettuma minus, selle eest vabandan ja katsun siiski igakuiselt vähemalt jätkata, aitäh Sulle!

Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.

Kommentaarid