Otse põhisisu juurde

Hüvasti Mai & Juuni - Mis seis on? Kus ma olnud olen? Vangla?


Noooo tsau, paneme lugemisprillid pähe ja alustame ridade vahelt lugemisega. Pole viimased kuud postitanud siia midagi jah? Tuleb nii välja, aeg ikka lendab nagu inimesed ütlevad eks. Ausalt öeldes ei ole ma väga palju viimastel kuudel investeerimisega suutnud tegeleda. Pole kindlasti see, et ma ei tahaks, ma tahaks väga seda teha aga jah… elu viskab meile kaikaid kodaratesse. Mul pole olnud erilist mõtet teha hetkel iga kuu ülevaadet kuna seal pole ju midagi erilist hetkel vaadata, ma olen hetkel oma investeerimisega nii madalas seisus, et pole võimalust juurde lisada eriti hetkel. Ma tahan lisada ja jälgin tegelikult mida börsid jne teevad aga mul puudub võimalus. Hetkel olen jätnud enda automaatsed investeeringud töösse ja neid ei kavatse peatada ka, seal miskit tiksub. Ahjaa näpuotsaga märkisin Cleveroni ka vahepeal aga võin kindlalt öelda, et rohkem ma pole investeerinud. Miks ma ei saa investeerida ja kuidas olen sellesse punkti hetkel jõudnud, ei saa ega soovi rääkida. Pealkirjas on vangla? Hea trikk kui sa sellepärast nüüd lugema tulid, et teada kas ma olen vangis olnud, ei ole olnud. Kuna tuleb aeg kus ma saan hooga edasi investeerida? Ma ei tea ausalt, mõned asjad peavad paika loksuma ja uus elukorraldus vajab harjumist. Mina küll tahaks rohkem investeerida aga mis seal ikka, mul ju kiiret ka pole ja päris nulli peal ma ei istu ükski kuu. Kas vaatame peale paari kuud kuhu jõudnud oleme? Ljähme.
See graafik ütleb rohkem kui tuhat sõna minu investeeringute kohta.
Nagu on öeldud, siis eriliselt ma juurde investeerinud ei ole, minu punaseid sente läks siia-sinna uusi veel punasemaid ja roostes sente korjama 238.20€. See on siis nüüd kahe kuu peale kasvukontod + Cleveron märkimine aga vaadake ise täpselt tabelist. Ega paari kuuga midagi muutunud selles osas ei ole, et kõik on endiselt punane ja läheb järjest punasemaks.
Ütlen selle ausalt ära, et aasta lõpuks me oma portfelli eesmärki (Minu 2022 eesmärgid) kindlasti täis ei saa kui lotoga ei võida aga lotot ma ei mängi ehk ei saa. Portfell vaikselt kasvab tänu selle, et ma lisan juurde aga samas langeb tänu sellele, et kõik läheb järjest miinusesse.
Aktsiaportfell oleks palju madalam kui oli paar kuud tagasi kui ma poleks märkinud vahepeal Cleveroni, ainus põhjus miks summa on suurem ongi märkimine kuigi Cleveron ise on ka juba miinustes mul. Kus see tunnel on mille lõpus valgus paistab? Otseselt mure puudub selles osas, et kõik mis langeb - hakkab ka tõusma. Eks ikka oleks ilus siin uhkustada rasvaste plussidega aga oleme ikka realistid.
Nüüd vaadates vaikselt tagasi, siis on hakanud laekuma juba igakuiselt mingid dividendid ja need mulle meeldivad, ma oleks rahvastepallis parim mängija kui palli asemel raha peaks püüdma. Paari kuuga kokku oleme teeninud 18.84€ ja see on juba kaunis ütleks mina. Palju selles summas ühesendistes sente oleks??? Ja see on papp, mis on juba tasuta saadud ja see läheb kenasti uut pappi kokku korjama nagu ikka.
Mis te arvate kas on mõistlik kui ma ikka iga kuu kuvan ülevaadet teile? Ma ise tahaks rohkem postitusi kokku kirjutada aga samas mõtlen ka nii, et milleks ma näitan mõne euroseid muutusi kui pole midagi väga juurde investeerinud. Pigem viskaks siia postitusi siis kui on mida näidata ka, mõni uus ost jne. Ei välista ka, et teen neid ülevaateid iga kuu edasi aga vahepeal teekski nii nagu hetkel, et 2 kuud on vahet olnud ja nüüd saab mõni sent rohkem näidata.
Enivei (nagu on lahe öelda) aitäh Sulle ja neile kellele sa seda postitust jagad, jäta mulle kommentaariumisse enda arvamus.

------------------------------
Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.

<-- Eelmine postitus: Hüvasti Märts & Aprill - Üllatavad momendid

Kommentaarid