Otse põhisisu juurde

Hüvasti Juuli - Rekordid purunevad


Hei-hei! Mõtlesin siin natuke, et kas tõesti asjad on nii sünged, et peale teise samba lammutamist, koroonat, sõda jne asju, on kõik asjad järjest languses? Tegelikult oleneb päris palju millise nurga alt asja vaadata, millised on olnud eesmärgid enne kui oleme soetanud endale teatud asju. Kõige selle maailmas toimuva kõrval on tegelikult käed kullas nendel kes on oskuslikult õigeid asju kokku krahmanud, teisel kahjuks p… mullas. Võtame kasvõi need hullud kes suutsid õigel ajal leida, et koroona toob maskid kohustuslikuks ja tellisid ette hunnikutes maske. Mäletate ikka jah, et alguses said kohe maskid otsa kõikjalt aga paljud said tänu sellele raha labidatega kokku kühveldada. Mulle meeldivad inimesed kes näevad potentsiaalseid võimalusi ja julgelt asjale peale lendavad, ise ma kahjuks selline ei ole. Aga see ei ole see mida me siia kirja tulime seekord panema, seekord me teeme väikese kokkuvõtte ja saadame Juuli järgmist aastat ootama.
Ära üldse muretse, ma ei üllata sind isegi mitte seekord sellega, et oleks vahepeal lotoga võitnud ja milku oma investpurki juurde pressinud. Juulis lisasin juurde tagasihoidlikud 144.00€ krõbisevat. Ja ma ei hakka kommenteerima ka, et mis ja kus jne.
Ma tegin enda portfelli kuvamisel väikesed muudatused, nimelt ma hakkan iga kuu võrdlema rohkem eelmist kuud antud kuuga. Ja ütlen ausalt, et mulle lausa meeldib seda vaadata kui asjad natuke rohelised on. Täpsemalt iga kuu ma võrdlen näiteks Mintoses olevat summat eelmise kuu summaga ja panen selle kirja, plussis siis roheliselt ja kui peaks kuidagi summa langema, siis punaselt. See näitab meile ära ka selle, et portfell on siiski tõusu/languse teel hoolimata palju ma juurde olen investeerinud. Juuli lõpuks on minu portfell täpselt 2255.74€ suurune ja ma ei ütleks ära kui seal oleks mõni null lisaks näiteks aga ma ka ei vingu selle üle, mis hetkel olemas on, vaikselt aga siht silme ees eksole?
Ja siis mul läks pirn peas põlema, miks ma peaksin ainult üldise portfelli osas sellist süsteemi rakendama? Mul on ju aktsiaportfell samuti mida teile kuvan ja rakendasin seal täpselt sama süsteemi. Saab kenasti ühe graafiku alusel võrrelda, millises suunas teatud aktsia on liikunud ja kui palju. Antud süsteemi rakendades oli täitsa üllatav vaadata kui stabiilsed mõned aktsiad on olnud selle kuu ajaga näiteks. Üldiselt ma väga palju eelnevate kuudega võrrelnud nii ei ole aga nüüd ma üritan seda asja hakata iga kuu tegema ja ootan juba põnevusega Augusti numbreid. Kogu minu portfellist aktsiad moodustavad ühe kena tüki ehk 447.93€.
Juuli oli teatud mõttes tasuta raha loopimisega helde aga samas ka kehv kuu. Kokku teenisime passiivselt Juulis 25.21€, mis on ka ühtlasi suurim teenustus see aasta aga hõisata ei ole siin väga palju mõtet. 20.00€ sellest moodustas promokoodiga uues keskkonnas liitumine, lisasin ise sinna keskkonda viieka ja sain tasuta 20 juurde, mina lisan selle passiivse papi alla kuna see tasuta saadud. Miks see Juuli siis kehv oli? Noo otseselt ei olnud väga kehv aga ilma selle 2kümbita oleks ma saanud ainult 5.21€ tasuta, mis on võrreldes viimaste kuudega võrdlemisi kehv tulemus aga samas pole ka midagi imestada, iga kuu dividende me ei saa ja dividendid on hästi mõjutamas passiivselt teenitud sente.
Kogu selle eelneva jutu nüüd kokku võtaks küll nii, et Juuliga võib tegelikult rahule jääda ja paneme samamoodi edasi. Nagu ikka, Aitäh Sulle lugemise eest ja kui keegi oskab häid soovitusi veel jagada, siis olen üks suur kõrv.

------------------------------
Kas mul uusi lugejaid siin ei käi või ma pean meelde tuletama, et kes ei ole veel alustanud investeerimisega, siis õige aeg on seda just nüüd teha ja ma pakun sulle võimalust alustades veel lisapappi ja nänni saada erinevatel lehtedel, vaata siit järele.

Kommentaarid